Projekt identyfikacji wizualnej

CEL
Celem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją lamp ogrodowych.

LOGOTYP
Logotyp jest znakiem typograficznym przedstawiającym nazwę firmy, który zawiera wkomponowany element graficzny, mogący stanowić odrębny sygnet wykorzystywany w materiałach reklamowych marki.

DESEŃ
Deseń składa się ze zmultiplikowanego, obróconego o 45 stopni achromatycznego sygnetu. Przeznaczony jest do stosowania w celach efektowych oraz do zapełniania pustych stron w materiałach graficznych.


TYPOGRAFIA


KOLORYSTYKA

żółty
RGB 251 195 94
CMYK 0 27 71 0
HEKS #FBC35E
PANTONE 142

złoty
PANTONE 871 C
/ METTALIC GOLD
[tylko do druku w uzasadnionych przypadkach]

czarny
RGB 43 42 41
CMYK 69 64 64 66
HEKS #2B2A29

szary
RGB 137 137 137
CMYK 0 0 0 60
HEKS #898989

biały
RGB 255 255 255
CMYK 0 0 0 0
HEKS #FFFFFF
BRAND BOOK
Dla usystematyzowania i ułatwienia firmie dalszej eksploatacji identyfikacji wizualnej powstał brand book będący instrukcją a także przykładem jej prawidłowego użytkowania.


W ramach projektu wykonane zostały
następujące elementy identyfikacji wizualnej:
– logotyp wraz przykładami stosowania
– brand book
– wizytówki
– karty produktu
– katalog produktów
– teczka firmowa
– papeteria








