Co oferujemy?


Produkt
Dobry produkt to skuteczny produkt. Projektujemy w sposób przemyślany, w oparciu o naszą wiedzę oraz prowadzone analizy. Dokładnie wiemy jaki musi być Twój produkt, aby spełniał oczekiwanie Twoje i twoich klientów..
• redesign – lifting wizualny
i funkcjonalny istniejących
produktów

Przestrzeń
Zrób dobre wrażenie na swoich odbiorcach dzięki wyrazistej i funkcjonalnej przestrzeni.
Zaprojektujemy dla Ciebie otoczenie, które godnie będzie reprezentowało Twoją markę.
• stoiska sklepowe
• projektowanie wnętrz
komercyjnych
• mała architektura

Wizerunek marki
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Zadbaj o wizerunek twojej marki i pozwól nam stworzyć spójny i wyrazisty przekaz, który przyciągnie nowych odbiorców.
• branding / rebranding
• działania wizualne wspomagające marketing
• materiały promocyjne produktu
• instrukcje obsługi, katalogi

Audyt wzorniczy
Nie zawsze problem leży tam gdzie obserwujemy jego skutki. Kładziemy olbrzymi nacisk na przygotowanie merytoryczne, analizując sam produkt oraz jego otoczenie. Rozwiążemy Twoje problemy i wskażemy kierunek, którym warto podążać.
• dokładna analiza marki i jej położenia na rynku
• badanie konsumentów
• analiza konkurencji
• przedstawienie propozycji rozwiązań

Strategia wzornicza
W Polsce zarejestrowanych jest ponad dwa miliony przedsiębiorstw. Przebicie się przez konkurencję stanowi nie lada wyzwanie. Pomożemy Ci w tym zadaniu i dzięki kompleksowej opiece wypracujemy Twoją pozycję na rynku.
• kompleksowa usługa z zakresu projektowania produktu, kreowania przestrzeni oraz wizerunku marki na rynku
PROCES PROJEKTOWY
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.
Design to potężne narzędzie, które w odpowiednich rękach pozwala uzyskać wymierne korzyści dając przewagę konkurencyjną. Dokładnie analizujemy każdy etap projektowania. Skrupulatnie zbieramy kluczowe dane aby precyzyjnie dojść do idealnego rozwiązania. Tylko kompletne zrozumienie potrzeb prowadzi do sukcesu.
Poniżej prezentujemy przebieg procesu projektowego na przykładzie projektu wzorniczego.
ETAPY PROJEKTOWE

Brief projektowy jest dokumentem wypełnianym przez zamawiającego, zawierającym spis wszystkich wytycznych dotyczących przedmiotu projektowego, takich jak: oczekiwania, ograniczenia, budżet, terminy, wytyczne technologiczne, spis konkurencji, odbiorcy i inne dodatkowe informacje.
• przygotowanie i podpisanie umowy.
PROJEKT KONCEPCYJNY

• poznajemy markę, jej wizerunek i odbiorców; • zagłębiamy się w zadaną tematykę i staramy się dowiedzieć na jej temat jak najwięcej, m.in poprzez rozmowy ze specjalistami i użytkownikami; • badamy użytkowników - analizujemy ich zachowania podczas korzystania z produktu, obserwujemy, wyciągamy wnioski; • analizujemy konkurencję; • przeprowadzamy ankiety oraz badania marketingowe; • opracowujemy cykl życia produktu i wymogi, jakie zostaną przed nim postawione. Faza koncepcyjna: • tworzymy szkice wielu wstępnych rozwiązań koncepcyjnych; • rozwijamy kilka najlepszych pomysłów, rysujemy bardziej szczegółowe rozwiązania; • prezentujemy wybrane koncepcje (od 1 do 4) i wspólnie z klientem określamy kierunek rozwoju projektu pod względem estetyki i technologii produkcji.

przygotowujemy trójwymiarowy model komputerowy;
• wykonujemy makiety lub prototypy produktu;
• prezentujemy rozwiązanie wypracowane w Etapie II w postaci wizualizacji, wspólnie ze zleceniodawcą omawiamy i dopracowujemy szczegóły;
• jeśli na spotkaniu zostały ustalone poprawki - wprowadzamy je i ponownie prezentujemy i omawiamy koncept z klientem.

• opracowujemy dokumentację wzorniczą zawierającą wykaz wszystkich składowych, rzuty gabarytowe, wykaz materiałów oraz kolorystykę;
• przekazujemy dokumenty zleceniodawcy lub zewnętrznym konstruktorom.

Brief projektowy jest dokumentem wypełnianym przez zamawiającego, zawierającym spis wszystkich wytycznych dotyczących przedmiotu projektowego, takich jak: oczekiwania, ograniczenia, budżet, terminy, wytyczne technologiczne, spis konkurencji, odbiorcy i inne dodatkowe informacje.
• przygotowanie i podpisanie umowy.
PROJEKT KONCEPCYJNY

• poznajemy markę, jej wizerunek i odbiorców; • zagłębiamy się w zadaną tematykę i staramy się dowiedzieć na jej temat jak najwięcej, m.in poprzez rozmowy ze specjalistami i użytkownikami; • badamy użytkowników - analizujemy ich zachowania podczas korzystania z produktu, obserwujemy, wyciągamy wnioski; • analizujemy konkurencję; • przeprowadzamy ankiety oraz badania marketingowe; • opracowujemy cykl życia produktu i wymogi, jakie zostaną przed nim postawione. Faza koncepcyjna: • tworzymy szkice wielu wstępnych rozwiązań koncepcyjnych; • rozwijamy kilka najlepszych pomysłów, rysujemy bardziej szczegółowe rozwiązania; • prezentujemy wybrane koncepcje (od 1 do 4) i wspólnie z klientem określamy kierunek rozwoju projektu pod względem estetyki i technologii produkcji.

przygotowujemy trójwymiarowy model komputerowy;
• wykonujemy makiety lub prototypy produktu;
• prezentujemy rozwiązanie wypracowane w Etapie II w postaci wizualizacji, wspólnie ze zleceniodawcą omawiamy i dopracowujemy szczegóły;
• jeśli na spotkaniu zostały ustalone poprawki - wprowadzamy je i ponownie prezentujemy i omawiamy koncept z klientem.

• opracowujemy dokumentację wzorniczą zawierającą wykaz wszystkich składowych, rzuty gabarytowe, wykaz materiałów oraz kolorystykę;
• przekazujemy dokumenty zleceniodawcy lub zewnętrznym konstruktorom.
POZOSTAŁE USŁUGI
USŁUGI GRAFICZNE:
• identyfikacja wizualna produktu
• identyfikacja wizualna marki
• opakowania
• instrukcje obsługi
• etykiety
• infografiki
• materiały reklamowe
• interfejsy.
INNE:
Nadzór autorski i weryfikacja prac konstrukcyjnych, nanoszenie poprawek wynikających z konieczności dostosowania projektu do technologii.
Dodatkowe wizualizacje marketingowe – tworzone według zaleceń klienta na potrzeby kampanii wizerunkowej.
Fotografia produktowa.
Obsługa profili Social Media – Facebook, Instagram (przygotowywanie treści, wykonywanie zdjęć, tworzenie grafik, reklamy, moderacja).
USŁUGI GRAFICZNE:
- identyfikacja wizualna
produktu - identyfikacja wizualna
marki - opakowania
- instrukcje obsługi
- etykiety
- infografiki
- materiały reklamowe
- interfejsy.
INNE:
Nadzór autorski i weryfikacja prac konstrukcyjnych, nanoszenie poprawek wynikających z konieczności dostosowania projektu do technologii.
Dodatkowe wizualizacje marketingowe – tworzone według zaleceń klienta na potrzeby kampanii wizerunkowej.
Fotografia produktowa.
Obsługa profili Social Media – Facebook, Instagram (przygotowywanie treści, wykonywanie zdjęć, tworzenie grafik, reklamy, moderacja).
